شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در دیدار با فرماندار خفر تأکید کرد؛

بهره‌برداری از کتابخانه شهر باب انار درخواست مردم است

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس و فرماندار خفر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و فرماندار خفر در راستای توسعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با مجتبی براکه، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خفر دیدار و رایزنی کرد.

بهره‌برداری از کتابخانه شهر باب انار درخواست مردم است

فیروزی در این دیدار با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهر باب انار امسال تکمیل می‌شود، گفت: بهره‌برداری از این کتابخانه درخواست مردم است و این کتابخانه می‌تواند به عنوان کتابخانه دوم در مرکز شهرستان خفر خدمات رسانی کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس تأکید کرد: در صورت تأمین ساختمان مناسب، کتابخانه قدیمی شهرستان خفر نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی ایجاد کتابخانه سیار برای شهرستان را ضروری دانست و گفت: لازم است با همکاری نماینده مردم و مسئولان شهرستان برای ایجاد کتابخانه سیار در شهرستان خودرو تأمین شود.

فیروزی تشکیل انجمن کتابخانه های عمومی خفر به ریاست فرماندار را کمک کننده و ثمربخش توصیف کرد و گفت: برای مدیریت کتابخانه‌های عمومی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی، ضروری است نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری به صورت منظم پرداخت شود؛ انتظار این است که شهرداری‌ها در این راستا همکاری بیشتری داشته باشند.

بهره‌برداری از کتابخانه شهر باب انار درخواست مردم است

مجتبی براکه، فرماندار شهرستان خفر نیز در این دیدار عنوان کرد: اولویت فرمانداری در سال گذشته، تکمیل کتابخانه عمومی باب انار بود و پنجاه میلیارد ریال برای تکمیل این کتابخانه اعتبار تعیین شد. خوشبختانه این کتابخانه در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد تا پاتوق فرهنگی برای جوانان شهرستان خفر باشد.

وی تأکید کرد: فرمانداری و مسئولان شهرستان خفر در زمینه توسعه کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی همراه و همگام هستند.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خفر همچنین از برگزاری اردوی کتابخوانی عشایر در مناطق عشایرنشین شهرستان استقبال کرد.

بهره‌برداری از کتابخانه شهر باب انار درخواست مردم است

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 7 =